مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 14:092019-11-08حوادث

اعزام 2 دستگاه بابکت از سوی شهرداری تبریز برای تسریع در آواربرداری


شهردار تبریز از اعزام دو دستگاه بابکت به مناطق زلزله زده استان خبر داد و گفت: سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز دو دستگاه بابکت به مناطق زلزله زده ارسال کرده تا امر آواربرداری تسریع شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از اعزام دو دستگاه بابکت به مناطق زلزله زده استان خبر داد و گفت: سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز دو دستگاه بابکت به مناطق زلزله زده ارسال کرده تا امر آواربرداری تسریع شود.

ایرج شهین باهر ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از هم استانی های عزیز در زلزله ی بامداد امروز جمعه 17 آبان در شهرستان میانه، گفت: شهرداری تبریز در کنار خانواده های حادثه دیده است و در صورت نیاز با تمام ظرفیت برای کمک به آسیب دیدگان آمادگی کامل دارد.

وی با بیان این که نیروهای مدیریت بحران شهرداری بازدیدی از مناطق حاشیه نشین شهر تبریز انجام دادند، گفت: زلزله بامداد امروز خسارتی در مناطق حاشیه نشین تبریز در پی نداشته و جای نگرانی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شهرداری تبریز، شهردار به آماده باش نیروهای آتش نشانی شهرداری تبریز نیز اشاره کرد و افزود: در صورت نیاز آماده اعزام نیروهای امدادی و خدماتی به مناطق زلزله زده هستیم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 2 دستگاه بابکت از سوی شهرداری تبریز برای تسریع در آواربرداری

اعزام 2 دستگاه بابکت از سوی شهرداری تبریز برای تسریع در آواربرداری