مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 13:052019-11-08اقتصادي

تناقض داده های رتبه بندی تجاری بانک جهانی با آمارهای متخصصان


شرکت فدرال خدمات مالیاتی روسیه اعلام کرد: داده های مورد استفاده بانک جهانی برای ارزیابی تجاری کشورها، تناقض زیادی با آمارهای متخصصان مستقل دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، شرکت فدرال خدمات مالیاتی روسیه (اف ان اس)، داده های مورد استفاده بانک جهانی برای ارزیابی تجاری کشورها در شاخص تجارت با کشورها ی این بانک را زیر سوال برد و اعلام کرد که داده های بانک جهانی تناقض زیادی با داده های متخصصان مستقل دارد.

در رتبه بندی جدید این بانک، روسیه در جایگاه 28ام در بین 190 کشور قرار دارد.

این کشور در سال گذشته در رتبه 31ام قرار داشت و حالا وضعیت خود را بهبود بخشیده است، اما این رتبه بندی جدید سوالاتی را برای خدمات مالیاتی روسیه ایجاد کرد.

اف ان اس دقت داده هایی که توسط بانک جهانی برای این رتبه بندی مورد استفاده قرار گرفته است را به ویژه در بخش مالی زیر سوال برد و اعلام کرد که داده های بانک جهانی با یافته های متخصصان مستقل تفاوت بسیاری دارد.

ریا نووستی، خبرگزاری دولتی روسیه، به نقل از اف ان اس گزارش داد: نتایج این رتبه بندی ها با نتایج داده های متخصصان مستقل و بررسی های شرکت های روسی بسیار متفاوت است.

برای مثال جایگاه یک کشور در شاخص بانک جهانی به میانگین زمانی که طول می کشد تا شرکت ها گزارشات مالیاتی خود را پر کنند، مرتبط ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناقض داده های رتبه بندی تجاری بانک جهانی با آمارهای متخصصان

تناقض داده های رتبه بندی تجاری بانک جهانی با آمارهای متخصصان