مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 13:012019-11-08سياسي

امام جمعه یزد: در سفر رییس جمهور، به همه شهرستان ها و مردم به یک چشم نگاه شود


در سفر رییس جمهور، به همه شهرستان ها و مردم به یک چشم نگاه شود امام جمعه یزد، با بیان اینکه رییس جمهور برای همه مردم است، گفت: به همه شهرستان ها و مردم در سفر رییس جمهور به یزد، به یک چشم نگاه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان یزد، با بیان اینکه دشمنان به دنبال ضایع کردن اسلام و تفرقه افکنی بین مسلمانان هستند، اظهار داشت: تمرکز دشمن در ابتدا بر مسئله تفرقه افکنی بین مسلمانان بوده، چون می داند که اگر این اتفاق رخ دهد، آن ها به اهداف شوم خود خواهند رسید.

وی با تأکید بر اینکه مسلمانان باید با یکدیگر همراه و همدل باشند، اضافه کرد: به برادران اهل تسنن توصیه می کنم که الآن با توجه به دشمنی هایی که علیه اسلام می شود و مسائلی که در سطح جهان صورت می گیرد، مسلمان یکپارچه و متحد باشند تا آن ها نتوانند توطئه های شومشان را دنبال کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد، در ادامه با اشاره به جنگ روانی دشمنان که در دنیا به راه انداخته اند، افزود: این روزها دشمن برای پیشبرد اهداف خود، در جایی که بتواند از سلاح و جنگ استفاده کند، بهره می برد؛ ولی در کشورهایی مثل ایران که نتوانسته از راه های دیگر نفوذ کند، جنگ روانی به راه انداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: در سفر رییس جمهور، به همه شهرستان ها و مردم به یک چشم نگاه شود

امام جمعه یزد: در سفر رییس جمهور، به همه شهرستان ها و مردم به یک چشم نگاه شود