مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 19:102019-11-07پزشكي

فعالیت های پزشکی تخصصی جهاددانشگاهی در استان سمنان توسعه می یابد


مدیرکل پزشکی جهاددانشگاهی کشور از فعایت 10 پژوهشکده و 11 مرکز تحقیقات پزشکی وابسته به جهاددانشگاهی در کشور خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل پزشکی جهاددانشگاهی کشور از فعایت 10 پژوهشکده و 11 مرکز تحقیقات پزشکی وابسته به جهاددانشگاهی در کشور خبر داد.

دکتر جاوید در نشست رییس پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی کشور و رییس جهاددانشگاهی استان سمنان با رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: عمده فعالیت های پزشکی این پژوهشکده ها و مراکز تحقیقات پزشکی در حوزه های سلول درمانی، درمان ناباروری، زیست و فناوری، پروتیین های نوترکیب، سرطان پستان، مراکز درمانی و.

است.

وی همچنین ارائه خدمات تخصصی پزشکی در حوزه گیاهان دارویی، زخم های مزمن و دورهای آموزشی مرتبط را از جمله سایر فعالیت های حوزه پزشکی جهاددانشگاهی برشمرد.

مدیرکل پزشکی جهاددانشگاهی کشور ضمن اشاره به ظرفیت های مجموعه درمانی، پزشکی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی کشور، مجموعه فعالیت های درمانی استان سمنان را نیز ارزشمند توصیف کرد.

جاوید تأکید: مجموعه فعالیت های پزشکی جهاددانشگاهی به صورت تخصصی در کشور ارائه می شود و در صورت فراهم بودن بستر و سرایط لازم در استان سمنان، این فعالیت های تخصصی در این استان توسعه پیدا می کند و جهاددانشگاهی در این حوزه آماده همکاری با مجموعه های اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های پزشکی تخصصی جهاددانشگاهی در استان سمنان توسعه می یابد

فعالیت های پزشکی تخصصی جهاددانشگاهی در استان سمنان توسعه می یابد