مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 15:302019-11-07اقتصادي

جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان


معاون اقتصادی رییس جمهور پیش بینی کرد کارنامه دولت در زمینه رونق تولید در سال جاری بهتر از سال گذشته باشد .

- آقای نهاوندیان عصر امروز در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم با تصریح بر اینکه عزم دولت جلوگیری از تعطیلی تک تک واحد های تولیدی در کشور است گفت: با بروز نشانه های اقتصادی جدید در شش ماه اول امسال می توان امیدوار بود که کارنامه دولت در زمینه رونق تولید بهتر از سال 97 باشد .

وی با اشاره به اینکه اقتصاد کشور پتانسیل رشد پایدار رادارد افزود: انتظار می رود همچنان شاهد رشد مستمر در زمینه اقتصاد باشیم .

آقای نهاوندیان خاطر نشان کرد: نظام برای کاهش فشارهایی که بیرون از محیط کسب و کار و خارج از اراده مدیران بخش خصوصی به فعالان اقتصادی وارد شده به کمک آنها آمده و قوانینی هم به تصویب رسانده است .

معاون اقتصادی رییس جمهور از عزم دولت برای تمدید برخی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور خبر داد و گفت: تمدید برخی مصوبات با پیشنهاد وزیر کشور و وزیر صنعت معدن و تجارت در دستور کار است که به زودی مورد بررسی قرار می گیرد .

آقای نهاوندیان با اشاره به اینکه دولت یک بار رشد منفی هفت و هفت دهم درصدی را به مثبت 12 درصد در سال 95 رساند گفت:پس از آن عوامل سیاسی داخلی و خارجی بار دیگر واحد های تولیدی را متاثر کرد و به همین جهت س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان

جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان