مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آبان 1398 ساعت 17:332019-11-06پزشكي

کمیته بررسی و تحلیل دلایل مرگ نوزاد یاسوجی در بیمارستان امام سجاد(ع) تشکیل شد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح جزییات درمان نوزاد 29 هفته ای در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج گفت: کمیته بررسی دلیل مرگ این نوزاد تشکیل شده است.

- کمیته بررسی و تحلیل دلایل مرگ نوزاد یاسوجی در بیمارستان امام سجاد(ع) تشکیل شد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح جزییات درمان نوزاد 29 هفته ای در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج گفت: کمیته بررسی دلیل مرگ این نوزاد تشکیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر غلام عباس سبز اظهار داشت: این نوزاد به صورت نارس یعنی در زمان 29 هفته ای به دنیا آمد که از همان روز اول درمان وی در بیمارستان امام سجاد(ع) آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این نوزاد نارس 63 روز در بیمارستان بستری بوده و مراحل درمان وی انجام می شد، افزود: این بیمار دچار مشکلات متعدد بوده است.

دکتر سبز اظهار  کرد: این بیمار شب گذشته متعاقب استفاده از دستگاه بخور؛ متاسفانه دچار سوختگی حدود 20 درصد شده و علیرغم اقدامات متعدد درمانی صبح امروز درگذشت.

وی خاطرنشان کرد: به محض وقوع این اتفاق به دستور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کمیته بررسی دلایل مرگ این نوزاد تشکیل و از شب گذشته تاکنون چندین جلسه در این راستا برگزار شده و رسیدگی به موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته بررسی و تحلیل دلایل مرگ نوزاد یاسوجی در بیمارستان امام سجاد(ع) تشکیل شد

کمیته بررسی و تحلیل دلایل مرگ نوزاد یاسوجی در بیمارستان امام سجاد(ع) تشکیل شد