مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 11:402019-11-05سياسي

برنامه های حرم بانوی کرامت در سالروز شهادت امام عسکری(ع) اعلام شد


مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) از برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) در حرم کریمه اهل بیت(س) خبر داد.

- قم - مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) از برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) در حرم کریمه اهل بیت(س) خبر داد.

حجت الاسلام جواد بهشتی پور در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: به مناسبت هشتم ربیع الاول مصادف با شهادت امام حسن عسکری(ع) و تسلیت به محضر صاحب الزمان حضرت حجت(عج)، مراسم عزاداری و مرثیه خوانی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار می شود.

وی گفت: به همین مناسبت سه شنبه 14 آبان ماه همزمان با شب شهادت آن امام همام، مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام بندانی و مداحی حسن شالبافان برگزار می شود و روز چهارشنبه 15 آبان ساعت 9 و 45 دقیقه صبح نیز مراسم عزایی با سخنرانی حجت الاسلام تابش و مرثیه خوانی علی رئوفی برپا خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: در روز شهادت امام حسن عسکری(ع) بعد از نماز ظهر و عصر، مراسم عزاداری و سینه زنی با مداحی مجید شعبانی و حضور زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(س) برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های حرم بانوی کرامت در سالروز شهادت امام عسکری(ع) اعلام شد

برنامه های حرم بانوی کرامت در سالروز شهادت امام عسکری(ع) اعلام شد