مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 08:462019-11-05اقتصادي

احتمال مسمومیت با ماهی های دست فروشان


مردم به منظور رعایت ضوابط بهداشتی و حفظ سلامت خود از خرید ماهی از دست فروشان دوره گرد خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، مجتبی ورمقانی اظهار داشت: این افراد و مکان های عرضه آن ها بدلیل رعایت نکردن شرایط نگهداری و عرضه غیر بهداشتی ماهی موجب می شود ماهی در مدت زمان کمی فاسد و احتمال مسمومیت و آلودگی برای مصرف کننده بوجود آورد.

وی اضافه کرد: درخواست می شود مردم برای حفظ سلامت خود و خانواده از خرید ماهی از افراد دست فروش که اقدام به عرضه غیر مجاز ماهی می کنند به طور جدی خودداری کنند.

ورمقانی تاکید کرد: اداره کل دامپزشکی کردستان مراکز تهیه و عرضه فراورده های شیلاتی را در کنار مراکز تهیه و عرضه مواد خام دامی مورد نظارت و ارزیابی قرار می دهد.

ورمقانی یادآور شد: در آخرین اقدام دامپزشکی کردستان با همکاری دستگاه ها و نهاد های نظارتی مرتبط در شهرستان دیواندره از فعالیت برخی دستفروشان ماهی جلوگیری بعمل آوردیم.

مدیرکل دامپزشکی کردستان گفت: در نیمه اول امسال 309 هزار و 615 کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی غیرقابل مصرف در این استان کشف و ضبط شد.

وی تاکید کرد: این میزان موادم غیرقابل مصرف در قالب چهار هزار و 775 مورد تخلف در 68 هزار و 972 مورد بازدید دامپزشکی از مراکز عرضه، تولید و نگهداری فرآورده های خام دامی کشف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال مسمومیت با ماهی های دست فروشان

احتمال مسمومیت با ماهی های دست فروشان