مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 05:312019-11-05سياسي

وظیفه عمومی تأمین کننده سرمایه اجتماعی ناجا


سازمان وظیفه عمومی می تواند سرمایه اجتماعی ناجا را تأمین کند و این ظرفیت را هم دارد.

- به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدعلی نوری نژاد، در همایش معاونان و روسای مراکز وظیفه عمومی استان های سراسر کشور گفت: وظیفه داریم در مقابل نعمت هایی که خداوند در پیروزی انقلاب اسلامی به ملت ما ارزانی داشته و یک جامعه ارزشی و دینی را با هدایت های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ما عطا کرده است، شکرگزار باشیم؛ بحمدالله به وضعی رسیده ایم که افول اقتدار استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار را شاهد هستیم که این امر به برکت خون شهدا نصیب ما شده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد، گفت: ناجا می تواند از عهده مأموریت های متنوع به نحو مطلوب برآید که این امر مورد رضایت مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) قرار گرفته است.

معاون هماهنگ کننده ناجا بیان کرد: معظم له فرموده اند، نیروی انتظامی حرکتی را که آغاز کرده مورد تأیید است، اما کافی نیست بنابراین باید گام به گام در راستای انجام مأموریت ها جلو برویم و وظایف خود را کامل تر به سرانجام برسانیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی مأموریت های بسیار سنگین و پیچیده را به تنهایی انجام می دهد، تصریح کرد: در هیچ جای دنیا مشاهده نکرده ایم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه عمومی تأمین کننده سرمایه اجتماعی ناجا

وظیفه عمومی تأمین کننده سرمایه اجتماعی ناجا