مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 12:312019-11-04سياسي

لزوم هدایت وقف به حوزه مسکن و اشتغال جوانان


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: با توجه به مشکل مسکن و اشتغال جوانان هدایت وقف به چنین حوزه هایی می تواند آثار و دستاورد های زیادی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری امروز در دیدار با مسئولان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به اهمیت وقف در حوزه علم و فرهنگ افزود: در ارتباط با دانشگاه و حوزه‎های علمیه نیز وقف به خوبی صورت نگرفته در این راستا می طلبد واقفانی به این سمت هدایت شوند.

وی بر شناسایی و ساماندهی موقوفه های استان تاکید کرد و افزود: نقشه جامع موقوفه های منقول و غیرمنقول استان تهیه تا وضعیت دقیق آن ها در استان مشخص شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اضافه کرد: شناسایی نشدن دقیق برخی موقوفه ها باعث پیدان شدن معارضانی برای آن ها شده که این مهم می طلبد نسبت به شناسایی آن ها به صورت جدی اقدام شود.

وی گفت: در ارتباط با عمومی کردن فرهنگ وقف، نیازمند کار تبلیغاتی و فرهنگ سازی بیشتری هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر نیز گفت: در بعد کار فرهنگی 64 شناسه فرهنگی داریم که در طول سال از محل نیت های واقفان اجرایی می شود و یکی از آن ها موقوفه‎هایی است که برای عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و دهه های ولایت و کرام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم هدایت وقف به حوزه مسکن و اشتغال جوانان

لزوم هدایت وقف به حوزه مسکن و اشتغال جوانان