مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 12:212019-11-04بين الملل

می خواهند حشدالشعبی را مقابل مردم عراق قرار دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، قیس الخزعلی در گفتگو با شبکه الایام خاطر نشان کرد سخنان و تذکراتی که قبلا داده بودیم، پیش بینی نبود، - رهبر جنبش عصائب اهل الحق عراق با بیان اینکه، باید پرونده تظاهرات کنندگان و افراد خرابکار را از هم جدا کرد، اظهار داشت می خواهند حشد شعبی را رو در روی مردم عراق قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، قیس الخزعلی در گفتگو با شبکه الایام خاطر نشان کرد سخنان و تذکراتی که قبلا داده بودیم، پیش بینی نبود، بلکه تذکراتی بودکه بر اساس اطلاعات موجود درباره آن حرف زده بودیم.

وی با تاکید بر لزوم جدا کردن تظاهرات کنندگان از افراد خرابکار نفوذی تصریح کرد همه ما حامی تظاهرات کنندگان مسالمت جو هستیم و آن ها باید مسیر مسالمت آمیز خود را ادامه دهند، البته باید صف خود را از خرابکاران جدا کنند و از آسیب زدن به نیرو های امنیتی خودداری کنند.

الخزعلی خاطر کرد اکثر دفاتر حشد شعبی در حالی هدف قرار گرفته است که بیشتر اعضای این دفاتر در سیاست حضور ندارند و فعال نیستند.

وی افزود ما (عصائب اهل الحق) در نبرد با گروه تروریستی داعش، 700 شهید تقدیم کردیم و در سال 2003 و مبارزه با اشغالگران (آمریکایی) هم 300 شهید تقدیم کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواهند حشدالشعبی را مقابل مردم عراق قرار دهند

می خواهند حشدالشعبی را مقابل مردم عراق قرار دهند