مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 11:182019-11-04سياسي

تاکید امام جمعه ایلام بر احداث زائر سرا برای زائران اربعین در استان


باید یک برنامه ریزی با چشم اندازی 50 ساله برای تردد و خدمات رسانی زوار اربعین حسینی انجام شود.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: باید یک برنامه ریزی با چشم اندازی 50 ساله برای تردد و خدمات رسانی زوار اربعین حسینی انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در نشست ستاد کمیته مشارکت های مردمی اربعین حسینی استان ایلام ، اظهار کرد: در مقطعی از زمان در اربعین سال جاری با توجه به افزایش حجم تردد زوار، با کمبود آب و یخ در مرز مهران مواجه بودیم که با مدیریت خوب مسئولان استانی و ستاد اربعین از پشتیبانی و ظرفیت کشور برای تأمین آب شرب و یخ استفاده شد و این مشکل نیز در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شد.

وی گفت: امسال استقبال زوار از مرز مهران برای عزیمت به کربلای معلی بسیار چشم گیر بود که این امر نیز به برکت خون بیش از 6 هزار شهیدی است که جان خود را در دوران دفاع مقدس برای باز کردن این معبر در مرز مهران فدا کردند.

امام جمعه ایلام با تأکید بر تکریم زائران ایرانی و دیگر اتباع کشورهای خارجی در طول سال در زمان تردد از استان ایلام و مرز مهران، ادامه داد: بسیاری از زوار عراقی برای زیارت مرقد مطهر امام رضا (ع) از استان ایلام به صورت پیاده تردد می کنند که باید خدمات ویژه ای در طول سال برای این زوار فراهم شود و وظیفه داریم که زمینه اسکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید امام جمعه ایلام بر احداث زائر سرا برای زائران اربعین در استان

تاکید امام جمعه ایلام بر احداث زائر سرا برای زائران اربعین در استان