مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 06:562019-11-02اقتصادي

تصویب آیین نامه مناسب سازی قانون جامع معلولان آذرماه/احتمال افزایش اعتبار اجرا


معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه احتمال افزایش اعتبار اجرای قانون جامع حمایت از حقوق معلولان وجود دارد گفت: آیین نامه مناسب سازی معابر و اماکن نیز آذرماه به تصویب می رسد.

- محمد نفریه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تصویب سه آیین نامه قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت اظهار داشت: در جلسه هفته گذشته هیئت وزیران سه آیین نامه از 5 آیین نامه قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: بر این اساس ماده 9 در ارتباط با تحصیل رایگان دانشجویان معلول، ماده 12کمک هزینه ارتقای کارآیی افراد دارای معلولیت و ماده 13 در ارتباط با پرداخت سهم بیمه کارفرمایان به تصویب رسید.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده دو آیین نامه بعدی که یکی در حوزه صندوق اشتغال معلولان و فرصت های شغلی آنان است قرار است تا 12 آذرماه روز جهانی معلولان به تصویب برسد.

نفریه با بیان اینکه در حال حاضر نیز قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت در حال انجام است، اجرا می شود، گفت: این قانون پس از آنکه توسط رییس جمهور ابلاغ شد، عملیاتی می شود اما با تصویب آیین نامه های مربوط به این قانون، در اجرای آن تسهیل صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب آیین نامه مناسب سازی قانون جامع معلولان آذرماه/احتمال افزایش اعتبار اجرا

تصویب آیین نامه مناسب سازی قانون جامع معلولان آذرماه/احتمال افزایش اعتبار اجرا