مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 09:082019-10-31سياسي

پورعنقا: نام بعضی از کاندیداهای انتخابات هیات شطرنج سیستان بلوچستان حذف شده است!


یکی از کاندیدا های انتخابات هیات شطرنج استان سیستان بلوچستان از حذف نام خود و چند نفر دیگر از اعضا به دلیل عدم حضور در مجمع خبر داد و آن را غیر قانونی دانست چرا که معتقد است عدم حضور رییس فدراسیون و مدیر کل این شهر در همان مجمع، - پورعنقا: نام بعضی از کاندیداهای انتخابات هیات شطرنج سیستان بلوچستان حذف شده است! یکی از کاندیدا های انتخابات هیات شطرنج استان سیستان بلوچستان از حذف نام خود و چند نفر دیگر از اعضا به دلیل عدم حضور در مجمع خبر داد و آن را غیر قانونی دانست چرا که معتقد است عدم حضور رییس فدراسیون و مدیر کل این شهر در همان مجمع، آن جلسه رسمیت نداشت.

احمد پورعنقا کاندیدای انتخابات هیات شطرنج سیستان و بلوچستان، در گفت و گو با ایسنا، در باره حذف نام بعضی کاندیدا های هیات شطرنج استان سیستان بلوچستان، گفت: شنبه هفته آینده (یازدهم آبان ماه) قرار است انتخابات هیات شطرنج استان سیستان و بلوچستان صورت بگیرد ولی بعضی از کاندیداها و من متوجه شدیم که اسامی ما از حضور در این انتخابات حذف شده است.

بعد از پیگیری های صورت گرفته فهمیدیم نام ما را به دلیل انصراف از این انتخابات اعلام کرده اند! او افزود: بعد از پرس و جو دریافتیم که چون در مجمعی که در 31 شهریور 1398 برگزار شده بود حضور نداشتیم نام ما را حذف کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورعنقا: نام بعضی از کاندیداهای انتخابات هیات شطرنج سیستان بلوچستان حذف شده است!

پورعنقا: نام بعضی از کاندیداهای انتخابات هیات شطرنج سیستان بلوچستان حذف شده است!