مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 22:362019-10-30سياسي

رخدادهای عراق نشان از عصبانیت دشمن از عظمت اربعین است


تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از رخدادهای اخیر کشور عراق یاد کرد و گفت: این آشوب ها نشان از عصبانیت دشمن از عظمت حماسه اربعین حسینی است و به ما یادآوری می کند که دشمنان همچنان به دنبال تکرار این حوادث در ایران نیز هستند.

- ایسنا/قمتولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از رخدادهای اخیر کشور عراق یاد کرد و گفت: این آشوب ها نشان از عصبانیت دشمن از عظمت حماسه اربعین حسینی است و به ما یادآوری می کند که دشمنان همچنان به دنبال تکرار این حوادث در ایران نیز هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید محمد سعیدی چهارشنبه 8آبان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: قم در ابتدای پدید آمدن انقلاب نقش مهم و اساسی داشته و در استمرار این انقلاب نیز نقش های مهمی را ایفا خواهد کرد به همین علت وضعیت فرهنگی قم از اهمیت بسیاری برخودار است.

وی از روز 13 آبان به عنوان روز ملی استکبارستیزی یاد کرد و گفت: روحیه استکبارستیزی ایران اسلامی باید با نگاه واحد مسئولان و پیروی از اهداف کلان نظام و منویات رهبری در راهپیمایی 13 آبان تجلی پیدا کند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با بیان اینکه ورودی های شهر مقدس قم از وضعیت ظاهری مطلوبی برخودار نیست، عنوان کرد: با توجه به اینکه ورودی های هر شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رخدادهای عراق نشان از عصبانیت دشمن از عظمت اربعین است

رخدادهای عراق نشان از عصبانیت دشمن از عظمت اربعین است