مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 08:062019-10-30فرهنگي

سلوکی: فکر نمی کنم «ستایش 4» ساخته شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، سیدعلی ضیا در ویژه برنامه آغاز ربیع الاول میزبان مهدی سلوکی، بازیگر سینما و تلویزیون بود که اخیرا با ایفای نقش در سریال ستایش در شبکه سه دوباره دیده شد و در ویژه برنامه فرمول یک از دوران اجرا و ممنوع الکاری گرفته .

- بازیگر سریال ستایش گفت: بعد سریال نرگس در حالی که علتش را نمی دانم، صلاح دانستند من فعالیتی نداشته باشم! آن زمان مدام قرارداد می بستم و به دفاتر می رفتم، اما می گفتند شما بروید منزل استراحت کنید! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، سیدعلی ضیا در ویژه برنامه آغاز ربیع الاول میزبان مهدی سلوکی، بازیگر سینما و تلویزیون بود که اخیرا با ایفای نقش در سریال ستایش در شبکه سه دوباره دیده شد و در ویژه برنامه فرمول یک از دوران اجرا و ممنوع الکاری گرفته تا رفت و آمد بین دوبی و ایران و علت چاقی و احتمال ساخته شدن یا نشدن ستایش 4 سخن گفت.

سلوکی در ابتدا درباره آغاز کارش با اجرا و اینکه چرا این مسیر را ادامه نداده، توضیح داد: 18 سال پیش مجری نیمرخ بودم، اما دیدم این کاره نیستم و اجرا را کنار گذاشتم!وی افزود: مدل آن برنامه مجری بازیگری بود و ما پلاتو را حفظ می کردیم و مدلی که مهمانی داشته باشیم یا موضوعی به ما بگویند و اجرایش کنیم نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلوکی: فکر نمی کنم «ستایش 4» ساخته شود

سلوکی: فکر نمی کنم «ستایش 4» ساخته شود