مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 04:392019-10-30حوادث

ارائه خدمات درمانی به بیش از6 هزار زائر اربعین حسینی در مرز شلمچه


سر پرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان طی 15 روز به 6 هزار و 100 زائر اربعین حسینی خدمات امدادی و سلامت ارائه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مجید شیرانی، گفت: مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان طی 15 روز به 6 هزار و 100 زائر اربعین حسینی خدمات امدادی و سلامت ارائه نمودند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: این مرکز به منظور پوشش امداد سلامت مراسم اربعین حسینی 5 دستگاه خودروی آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و بیمارستان 36 تختخوابی به همراه 25 نفر پرسنل را به مرز شلمچه اعزام کرد.

وی ادامه داد: نیروهای اورژانس چهارمحال و بختیاری در مدت استقرار در مرز با رشد 600 درصدی مراجعات در ارائه خدمات درمانی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته مواجه بودند که به اعزام 37نفر به بیمارستان و 130 نفر را به درمانگاه مرزی و ارائه خدمت به 5 هزار و 933 نفر به صورت سرپایی در محل اقدام کردند.

شیرانی بیان کرد: از مجموع مأموریت های انجام شده در این مدت، پنج هزار و 880 مورد مربوط به مشکلات سرماخوردگی، سردرد و آلرژی، 70مورد مربوط به مشکلات قلبی، 25مورد بیماری های تنفسی، 40مورد مشکل ترومایی و 85 مورد مشکلات داخلی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات درمانی به بیش از6 هزار زائر اربعین حسینی در مرز شلمچه

ارائه خدمات درمانی به بیش از6 هزار زائر اربعین حسینی در مرز شلمچه