مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 10:062019-10-28بين الملل

عملیات شکار ابوبکر البغدادی به روایت «نیویورک تایمز»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ،نیویورک تایمز در این گزارش به نقل از دو مقام آمریکایی نوشت: اطلاعات درباره مکان کلی ابوبکر البغدادی در روستایی در عمق بخش شمال غربی سوریه که توسط گروه های القاعده که رقیب داعش به شمار می آید کنترل می شد پس از دستگیری .

- روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی به تشریح جزییات عملیات ادعایی کماندوهای آمریکایی برای کشتن سرکرده داعش در شمال غرب سوریه پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ،نیویورک تایمز در این گزارش به نقل از دو مقام آمریکایی نوشت: اطلاعات درباره مکان کلی ابوبکر البغدادی در روستایی در عمق بخش شمال غربی سوریه که توسط گروه های القاعده که رقیب داعش به شمار می آید کنترل می شد پس از دستگیری و بازجویی از یکی از همسران البغدادی و همچنین یکی از پیام رسانان وی در تابستان گذشته حاصل شد.

با توجه با این اطلاعات، اعضای سازمان سیا با همکاری تنگاتنگ با مقامات اطلاعاتی عراقی و کُردی در عراق و سوریه در تلاش بودند تا مکان دقیق تر البغدادی را شناسایی کرده و جاسوسانی را در این مکان قرار داده تا تحرکات وی را تحت نظر داشته باشند و پس از آن، این امکان برای کماندو های آمریکایی فراهم شد تا شنبه به محل اختفای وی حمله کرده و البغدادی را از بین ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات شکار ابوبکر البغدادی به روایت «نیویورک تایمز»

عملیات شکار ابوبکر البغدادی به روایت «نیویورک تایمز»