مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 08:422019-10-28اجتماعي

پیشنهاد ناجا برای تشکیل کمیته مشترک با پژوهشگاه قوه قضاییه


رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا خواستار تشکیل کمیته مشترک با پژوهشگاه قوه قضاییه برای چاره اندیشی در پرونده ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ؛ سردار احمدرضا رادان در دیدار با رییس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی ضمن تاکید بر ضرورت انجام فعالیت های پژوهشی با هدف کاهش ورودی پرونده ها به دستگاه قضا گفت: به عنوان نمونه در پرونده های مربوط به راهنمایی و رانندگی باید اقداماتی انجام داد تا تصمیمات در کلانتری گرفته و به جای جرم، تخلف انتظامی تعریف شود.

رییس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی با اشاره به لزوم کاهش ارجاع پرونده ها به قوه قضاییه گفت: در این صورت می توان از محرومیت های اجتماعی مختلفی به جای اعمال مجازات استفاده کرد.

وی افزایش بازدارندگی احکام را هدف دیگری برای حل پرونده ها در کلانتری دانست و اظهار کرد: زندان های ما بازدارندگی کافی را ندارند.

سردار رادان با بیان این که باید کارگروه مشترکی میان پژوهشگاه قوه قضاییه و ناجا تشکیل داد، گفت: در این کارگروه باید موارد مشترک را با هدف کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی مطرح و برای آن ها چاره اندیشی کنیم.

رییس پژوهشگاه قوه قضاییه در ادامه دیدار با تاکید بر وجود فصول مشترک فعالیت بین ناجا و قوه قضاییه اظهار کرد: پژوهشگاه مرکز تصمیم سازی و قوه عاقله دستگاه قضاست که نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ناجا برای تشکیل کمیته مشترک با پژوهشگاه قوه قضاییه

پیشنهاد ناجا برای تشکیل کمیته مشترک با پژوهشگاه قوه قضاییه