مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آبان 1398 ساعت 10:352019-10-26اقتصادي

کم فروشی و گرانفروشی اپراتورها در ایام اربعین


سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به گرانفروشی اپراتورها در ایام اربعین از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست اپراتورهای متخلف را به سازمان تعزیرات معرفی کند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سید یاسر رایگانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا زائران اربعین شکایاتی بابت تعرفه مکالمه در خاک عراق به تعزیرات داشته اند؟ افزود: وزیر ارتباطات دو شب پیش اعلام کرد که 26 میلیارد تومان به زائران اربعین برمی گرداند و ما از شخص وزیر که برای چندمین بار شفاف و واضح ورود کرد و منجر به بازگشت بخشی از این مبالغ به مشترکان شد، تشکر می کنیم.

وی گفت: اما حرف ما در سازمان تعزیرات این است که مسایل شفاف شود، چون از نظر ما گرانفروشی اتفاق افتاده است و مردم هم در تماس با سامانه 135 شکایت های زیادی از اپراتورها با عنوان گرانفروشی داشته اند.

رایگانی افزود: اگر جلوی این تخلف ها گرفته نشود شاهد تکرار آن خواهیم بود و به همین علت درخواست اعلام فهرست متخلفان را به تعزیرات داریم.

وی گفت: برای اینکه رفتارهای وزیر ارتباطات نهادینه شود و قائم به حضور شخص وی نباشد، بهتر است تخلف اپراتورها به سازمان تعزیرات ارجاع شود چرا که ما هم باید جوابگوی اعتراض ها و شکایت های مردم باشیم؛ چون زائران معتقدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم فروشی و گرانفروشی اپراتورها در ایام اربعین

کم فروشی و گرانفروشی اپراتورها در ایام اربعین