مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 09:112019-10-24سياسي

مهمترین گام برای رسیدن به توسعه پایدار توجه به مدیریت پسماند است


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی گفت: مهمترین گام برای رسیدن به توسعه پایدار توجه به مدیریت پسماند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیف الله مطلبی در چهارمین نشست روسای سازمان های مدیریت پسماند کلانشهرهای کشور که در سالن جلسات هتل پارک ارومیه برگزار شد، افزود: یکی از مهمترین گامها برای رسیدن به توسعه پایدار توجه به مدیریت پسماند به ویژه در کلانشهرها است که تاکنون مورد غفلت واقع شده است.

مطلبی بااشاره به اینکه قوانین خوبی برای مدیریت پسماند در سال های گذشته تصویب شده است، تصریح کرد: وضعیت پسماند شهری در کلانشهرها از مرحله بحران گذر کرده و باید یک نگاه عملیاتی برای بهتر شدن اوضاع در این حوزه داشته باشیم.

وی بااشاره به اینکه مدیریت پسماند یک بحث فراسازمانی بوده و همه ارگانها باید به آن ورود داشته باشند، خاطر نشان کرد: در کشورهای پیشرفته به پسماند به عنوان یک مقوله درآمدزا توجه می شود ولی متاسفانه در کشور ما به پسماند به عنوان یک امر هزینه زا نگاه می شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی اظهار کرد: متاسفانه در کشور و استان ما تاکنون شهرداریها از ظرفیت طلای کثیف غافل مانده اند و همین امر باعث شده کشور در حوزه مدیریت پسماند با چالش روبرو شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین گام برای رسیدن به توسعه پایدار توجه به مدیریت پسماند است

مهمترین گام برای رسیدن به توسعه پایدار توجه به مدیریت پسماند است