مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 08:102019-10-24سياسي

موافقت زائران ایرانی با شلوغ تر شدن اربعین حسینی


مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما براساس نظرسنجی که از زائران ایرانی شرکت کننده در راهپیمایی اربعین امسال انجام داده است اعلام کرد؛ 66 و 3 دهم درصد از زائران با این نظر که نباید راهپیمایی اربعین شلوغ تر از این باشد مخالفت کرده اند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، براساس این نظرسنجی 91 درصد از زائران معتقدند از ظرفیت راهپیمایی اربعین می توان برای کاهش اختلافات میان مذاهب بهره برد و 68 و 8 دهم درصد هم گفته اند بهتر است از دشواری های پیاده روی اربعین کم کرد.

براساس یافته های نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی، زیارت و عشق به امام حسین (ع) مهم ترین انگیزه شرکت کنندگان در راهپیمایی بوده و وحدت مسلمانان و شیعیان، و ادامه دادن راه امام حسین (ع) مهم ترین پیام راهپیمایی اربعین است.

یکی از محور های این نظرسنجی پرسش از زائران درباره میزان نگرانی آن ها درخصوص مسائل امنیتی و حوادث تروریستی در طول مسیر پیاده روی اربعین بوده است که 78 درصد اصلا نگران اتفاق اینگونه حوادث نبوده اند، 18 و 8 دهم درصد در حد کم یا خیلی کم و یک و 7 دهم درصد هم در حد زیاد یا خیلی زیاد نگران این موضوع بوده اند.

این نظرسنجی همچنین مشخص می کند، رعایت نکردن مسائل بهداشتی، گرمای هوا، نبود برنامه ریزی در حمل و نقل و کمبود امکانات بهداشتی از جمله مهم تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت زائران ایرانی با شلوغ تر شدن اربعین حسینی

موافقت زائران ایرانی با شلوغ تر شدن اربعین حسینی