مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 20:292019-10-23اجتماعي

سفری از منزل خواهش تا سرزمین آرامش


اربعین تمام شد اما آتش عشق به امام حسین(ع) تمامی ندارد و پایانی برای آن متصور نیست؛ سفری از منزل خواهش تا سرزمین آرامش.

-   و اینکه که اکثر زائران بازگشته اند با گذری به صفحات مجازی و عکس ها و فیلم های ارسالی از دوستان و آشنایان و آنانی که در کربلا و در حرم امام حسین(ع) بودند؛ دوباره دل و جان مان را کربلایی می کنند.

براساس آنچه توسط مسؤولان حج و زیارت اعلام شده است؛ برخی از زائران با توجه به شلوغی راه ها، از روز اربعین تا 30 صفر در راهپیمایی حضور دارند بحث خدمت رسانی تا روز جمعه سوم آبان ماه امسال ادامه دارد و همچنان برخی از زائران در این سفر معنوی حضور دارند.

براساس همین گزارش و با توجه به اینکه ثبت نام زائران در سامانه سماح، از یکم شهریور ماه امسال آغاز و تا روز یکشنبه 28 مهرماه بسته شد؛ امسال 114 هزار و 863 زائر مازندرانی در قالب بیش از  67 هزار گروه در سامانه سماح ثبت نام کردند و به این سفر رفتند.

سال گذشته  51 هزار مازندرانی به اربعین اعزام شدند و امسال بیش از دو برابر جمعیت سال گذشته در پیاده روی اربعین شرکت کردند.

  پیاده روی اربعین امسال هم به پایان رسید، اما یادمان نرود که همه این آرامش مسیر و بودن در حرم یار، را مدیون شهدایی هستیم که به عشق بازگشایی کربلا قطره قطره خون خود را ریختند و در حالی مسافر کربلا شدند که هیچ گاه حرم ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفری از منزل خواهش تا سرزمین آرامش

سفری از منزل خواهش تا سرزمین آرامش