مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 16:192019-10-23ورزشي

«محمد احمدزاده» از دنیای فوتبال کناره گیری کرد


محمد احمدزاده سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با شکست در برابر تیم فوتبال استقلال خوزستان برای همیشه از دنیای فوتبال کناره گیری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی غروب چهارشنبه در کنفرانس خبری پس از شکست تیمش در برابر تیم فوتبال استقلال خوزستان اظهار کرد: برای همیشه از فوتبال کناره گیری می کنم.

وی با بیان اینکه احساسم این است که با این کار به مجموعه تیم پرافتخار ملوان کمک می کنم، افزود: نیاز است که چنین رخ دهد و فردی که توانایی جنگیدن دارد پای به میدان بگذارد.

احمد زاده در ادامه ضمن قدردانی از افرادی که در این مدت از وی و تیم ملوان حمایت کردند، تصریح کرد: ترجیح می دهم از دنیای فوتبال کناره گیری کنم و دیگر باز نمی گردم.

وی ادامه داد: موقعیت حساس پژمان نوری و مازیار زارع را درک می کنم اما با وجود عشق و علاقه ام به تیم ملوان، گاهی اوقات باید به خاطر علاقه به تیم چنین کارهایی نیز انجام شود.

احمدزاده با اشاره به اینکه من به کسی بدهکار نیستم و فرصتی هم برای فکر کردن به این قضیه نمی خواهم، تاکید کرد: برای همیشه از دنیای فوتبال کناره گیری می کنم.

گفتنی است تیم ملوان بندر انزلی از هفته نهم رقابت های دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان از ساعت 15 عصر چهارشنبه برابر تیم استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی بندران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محمد احمدزاده» از دنیای فوتبال کناره گیری کرد

«محمد احمدزاده» از دنیای فوتبال کناره گیری کرد