مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 16:182019-10-23سياسي

بیست و دومین دوره شورای دانش آموزی کیش برگزار شد


همزمان با سراسر کشور بیش از 7 هزار دانش آموز واجد شرایط شرکت در انتخابات شورای دانش آموزی پای صندوق های رای حاضر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، دانش آموزان مدارس جزیره کیش در نخستین روز از آبان ماه همزمان با دیگر مدارس کشور پای صندوق های رای حاضر شدند تا با انتخاب کاندیداهای مورد نظر خود و تشکیل شوراهای دانش آموزی در تصمیم گیری و تصمیم سازی های مدارس مشارکت داشته باشند.

سید جواد قوامی نژاد رییس اداره آموزش و پرورش کیش در حاشیه برگزاری انتخابات در دبیرستان نمونه دولتی بعثت کیش با اشاره به اینکه انتخابات شوراهای دانش آموزی در 36 آموزشگاه جزیره کیش برگزار شد اظهار داشت: این دوره از انتخابات شوراهای دانش آموزی کیش همزمان با تمامی مدارس کشور با شعار بالندگی، جدیت و شوراهای دانش آموزی طلایه داران گام دوم انقلاب در 36 آموزشگاه برگزار شد.

وی افزود: شورای دانش آموزی تمرینی برای مشارکت دانش آموزان در تصمیم سازی و تصمیم گیری و آماده سازی زمینه های مشارکت آنان در حوزه های مختلف اجتماعی و سیاسی جامعه در آینده است.

قوامی نژاد با اشاره به مشارکت 7 هزار دانش آموز واجد شرایط شرکت در انتخابات در شورای دانش آموزی کیش افزود: رؤسای شوراهای دانش آموزی منتخب در انتخابات شورای استان حضور خواهند یافت تا در صورت موفقیت در انتخابات استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست و دومین دوره شورای دانش آموزی کیش برگزار شد

بیست و دومین دوره شورای دانش آموزی کیش برگزار شد