مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 15:372019-10-23اقتصادي

بیش از دو هزار پست مدیریتی در خراسان رضوی بدون تصدی است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: پست های مدیریتی استان شش هزار و 880 پست است که از این تعداد دو هزار و 52 پست بدون تصدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا جمشیدی ظهر امروز در نشست خبری که در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، اظهار کرد: با اشاره به اینکه چهار تعریف برای تورم وجود دارد، گفت: تورم را می توان در چهار دسته تعریف کرد، یک تعریف تورم 12 ماهه منتهی به ماه جاری است به این معنا که در این ارائه از تاریخ مهرماه 97 تا شهریور 98 در نظر گرفته می شود که 42.

7 درصد تورم کشوری و 42.

4 دهم درصد تورم برای خراسان رضوی است.

وی با اشاره تورم نقطه به نقطه، افزود: در تورم نقطه به نقطه میزان تورم هرماه نسبت به ماه مشابه سال قبل بررسی می شود، لذا این آماردر شهریور ماه 98 نسبت به مورد مشابه در سال گذشته برای کشور 35 درصد و برای خراسان رضوی 35.

3 دهم درصد است.

جمشیدی با بیان اینکه بیشترین میزان تورم نقطه به نقطه شهری مربوط به پوشاک و کفش است، افزود: خوراکی، آشامیدنی و دخانیات با 2/46 درصد و سایر کالاها با 8/46 درصد در رتبه های بعدی قرار دارند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی بیشترین میزان تورم نقطه به نقطه روستایی نیز مربوط به پوشاک و کفش با 3/62 درصد است، ادامه داد: خوراکی و آشامیدنی و دخانیات با 46 درصد و سایرکالاها با 3/44 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از دو هزار پست مدیریتی در خراسان رضوی بدون تصدی است

بیش از دو هزار پست مدیریتی در خراسان رضوی بدون تصدی است