مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 15:322019-10-23اقتصادي

مشکل تأمین تجهیزات زنگ خطری برای شمشیربازی اردبیل است


رییس هیئت شمشیربازی استان اردبیل گفت: گرانی و یا مشکل در تأمین تجهیزات، زنگ خطری برای توسعه شمشیربازی اردبیل محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی صباغی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با مدیران هیئت های ورزشی استان اردبیل عنوان کرد: متاسفانه افزایش قیمت ها و گرانی تجهیزات شمشیربازی زنگ خطر توسعه این رشته ورزشی را در اردبیل به صدا در آورده است.

وی با بیان اینکه در حدود 80 درصد از تجهیزات شمشیربازی وارداتی است، افزود: گرانی و یا عدم امکان تأمین آسان برخی از تجهیزات مشکلات زیادی را گریبانگیر ورزشکاران کرده است.

رییس هیئت شمشیربازی استان اردبیل ادامه داد: از مدیران ورزشی استان اردبیل تقاضامندیم تا به مشکل تأمین تجهیزات شمشیربازان توجه ویژه ای داشته و با رایزنی با مسئولان ملی حمایت های لازم را برای تداوم درخشش ورزشکاران اردبیلی در سطوح ملی و باشگاهی فراهم کنند.

صباغی با ابراز امیدواری برای برطرف سازی مشکل تأمین تجهیزات ورزشی شمشیربازان اردبیلی، یادآور شد: در سال جاری 17 شمشیرباز استان اردبیل به اردوهای مختلف تیم ملی دعوت شدند و این موضوع از توسعه کیفی این رشته در اردبیل خبر می دهد.

سالن تخصصی کاراته در اردبیل راه اندازی شود نایب رییس هیئت کاراته استان اردبیل نیز در این نشست عنوان کرد: نبود سالن تخصصی کاراته در استان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تأمین تجهیزات زنگ خطری برای شمشیربازی اردبیل است

مشکل تأمین تجهیزات زنگ خطری برای شمشیربازی اردبیل است