مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 15:322019-10-23اقتصادي

جشنواره استانی زعفران بناب مرند برگزار می شود


پنجمین جشنواره زعفران بناب شهرستان مرند به صورت استانی در روزهای 16 و 17 آبان ماه در عینالی تبریز برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ویژه مرند، عصر امروز در جلسه کارگروه کشاورزی با محوریت جشنواره زعفران مرند که در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری جشنواره بهترین فرصت برای عرضه محصولات و زعفران بناب مرند است تا از این طریق، محصولات شهرستان به استان معرفی شود.

مسعود شکرانی بر ضرورت تعامل و هماهنگی ادارات مختلف در جهت برگزاری هر چه بهتر این جشنواره تاکید کرد و افزود: گروه های هنری در این جشنواره باید به اجرای برنامه بپردازند و سخنرانی ها به صورت کاربردی و تخصصی ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: بسته های تبلیغاتی ارائه شده در این جشنواره باید به صورت هدفمند و زیبا آماده و در روز برگزاری جشنواره در اختیار شرکت کنندگان قرار بگیرد.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ویژه مرند اذعان داشت: یک تیم کارشناسی قوی باید طی چند روز آینده، نسبت به چینش غرفه های جشنواره بررسی و اقدام کنند.

شکرانی در ادامه با اشاره به معضل کمبود آب تصریح کرد: آب، امروز یکی از معضلات کشاورزی است و بحث مدیریت آب و میزان حق آبه و نحوه بهره برداری از آن باید به کشاورزان انتقال داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره استانی زعفران بناب مرند برگزار می شود

جشنواره استانی زعفران بناب مرند برگزار می شود