مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 23:102019-10-22ورزشي

دست اندرکاران مراسم اربعین حرکتی بزرگ و بی نظیر را رقم زدند


رییس شورای هیئت های مذهبی کشور با تقدیر از تلاش های صورت گرفته برای برپایی پیاده روی عظیم اربعین، گفت: همه دست اندرکاران مراسم اربعین حرکتی بزرگ و بی نظیر را رقم زدند.

- نوشاد نوشادی در گفت وگو با خبرنگار مهر با تقدیر از از اقدام تحسین برانگیز و انقلابی مهدی ترابی بازیکن هیئتی و ارزشی باشگاه پرسپولیس تهران اظهار داشت: سلبریتی واقعی شما هستید که قدرشناس نظام، رهبری، خون شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی هستید.

وی اضافه کرد: ترابی با این اقدام انقلابی دل جامعه بزرگ هیئت های مذهبی کشور را شاد و دشمنان داخلی و خارجی و برخی سلبریتی نماهایی که با امکانات و ظرفیت های این نظام به نام و آوازه ای رسیدند و برخلاف منافع نظام و انقلاب گام برمی دارند را مایوس کرد.

رییس شورای هیئت های مذهبی کشور با تقدیر از ستاد مرکزی اربعین حسینی و ریاست سازمان تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسم اربعین بیان کرد: بی شک نقش هیئت های مذهبی در اطلاع رسانی و ساماندهی و حضور مردمی در مراسم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی بی بدیل و بی نظیر و برپایی مواکب اوج دلدادگی هیئت های مذهبی به ائمه اطهار علیهم السلام است.

وی تصریح کرد: علیرغم سانسور خبری این راهپیمایی عظیم در رسانه های غربی این حرکت بی نظیر تجلی همبستگی دینی و اتحاد مسلمین را به نمایش گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست اندرکاران مراسم اربعین حرکتی بزرگ و بی نظیر را رقم زدند

دست اندرکاران مراسم اربعین حرکتی بزرگ و بی نظیر را رقم زدند