مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 16:472019-10-22پزشكي

شاخص های سلامت در شهرستان عسلویه ارتقا یابد


معاون بهداشتی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: شاخص های سلامت در شهرستان عسلویه ارتقا یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا رییسی عصر سه شنبه در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت نخل تقی عسلویه اظهار داشت: در عسلویه شاهد توسعه زیرساخت های صنعتی و عمرانی هستیم و به عنوان قطب اقتصاد و انرژی کشور شناخته می شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به نیازها و مطالبات مردم عسلویه خاطرنشان کرد: صنایع باید به مسئولیت های اجتماعی خود در قبال مردم شهرستان عسلویه پایبند باشند و در این راستا وظیفه خود را عمل کنند.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: از صنایع می خواهیم که پیوست سلامت داشته باشند و هیچ صنتعی بدون پیوست سلامت حق استقرار را ندارد.

وی با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی در شهرستان عسلویه، اضافه کرد: نگاه ویژه ای به بهبود وضعیت سلامت در شهرستان عسلویه داریم و در این راستا از همه ظرفیت ها برای رفع مشکلات مردم استفاده می کنیم.

معاون وزیر بهداشت در سفر یک روزه به استان بوشهر از مرکز خدمات جامع سلامت نخل تقی عسلویه بازدید کرد و نحوه مراقبت بهداشتی کودکان و مادران، میزان پوشش خدمات بهداشتی و ثبت اطلاعات در سامانه سیب، واحد بهداشت روان و تغذیه و برنامه واکسیناسیون اطفال را مورد ارزیابی قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های سلامت در شهرستان عسلویه ارتقا یابد

شاخص های سلامت در شهرستان عسلویه ارتقا یابد