مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 14:572019-10-22سياسي

امضای تفاهم نامه بین کمیته امداد و پارک علم و فناوری استان قم


تفاهم نامه ای بین کمیته امداد امام خمینی(ره) قم با پارک علم و فناوری استان قم با هدف زمینه سازی برای بهره مندی مددجویان از ظرفیت های علمی شرکت های نواندیش امضا شد.

- قم - تفاهم نامه ای بین کمیته امداد امام خمینی(ره) قم با پارک علم و فناوری استان قم با هدف زمینه سازی برای بهره مندی مددجویان از ظرفیت های علمی شرکت های نواندیش امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با اشاره به اینکه ترویج و توسعه کسب و کارهای نوین در حوزه صنایع خلاق دانش بنیان و نوآور از اهداف این تفاهم نامه است گفت: این تفاهم نامه با هدف فراهم سازی امکانات برای بهره مندی افراد تحت حمایت از ظرفیت های نوین شرکت های عضو پارک علم و فنآوری است.

اکبر میرشکار با اشاره به ضرورت توسعه همکاریهای متقابل کمیته امداد و پارک علم و فنآوری گفت: مشارکت در کسب و کارهای خلاق و بهره گیری از تخصص های علمی، آموزشی و کاربردی متقابل در امر توسعه علم و فناوری با در نظر گرفتن سرمایه ها و ظرفیت های بالقوه و بالفعل مادی، اجتماعی و معنوی مددجویان نمونه این همکاری هاست.

وی هدایت نخبگان به ویژه فرزندان مددجوی دارای ثبت اختراع و معرفی کارجویان تحت حمایت کمیته امداد به پارک علم و فناوری را از مفاد این تفاهم نامه برشمرد و تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه بین کمیته امداد و پارک علم و فناوری استان قم

امضای تفاهم نامه بین کمیته امداد و پارک علم و فناوری استان قم