مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 14:492019-10-22سياسي

اسلامشهر در اولویت بازآفرینی استان تهران است


معاون عمرانی استانداری تهران گفت: شهرستان اسلامشهر با توجه به اهمیت ویژه آن در باز آفرینی در استان تهران قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، محمد تقی زاده معاون هماهنگی و عمرانی استاندار تهران در جلسه ستاد بازآفرینی شهری، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهرستان اسلامشهر که با حضور مدیران استانی و شهرستانی دستگاه های متولی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان اسلامشهر به دلیل وجود شرایط خاص، جمعیت بالا، داشتن بیشترین بافت فرسوده شهری در اولویت بازآفرینی استان تهران قرار دارد.

تقی زاده با تاکید بر رفع موانع موجود برای بهسازی و نوسازی، بافت های فرسوده ،بیان کرد: متاسفانه بسیاری از طرح ها و پروژه هایی که از سوی ستادهای بازآفرینی شهرستان ها به کمیسیون ماده 5 استان انجام می شود، به علت بوروکراسی و پیچ و خم های اداری عملاً به اجرا در نمی آید.

وی افزود: برای پیشبرد اهداف باید ضمن انجام اقدامات جهادی طرح ها و پروژه های که از سوی دستگاه های اجرایی برای تصویب در کمیسیون ماده 5 ارجاع می شود، خارج از زمان بندی و فارغ از نظام بروکراسی اداری بررسی و تعیین تکلیف شود.

معاون عمرانی استاندار تهران با اشاره به ضرورت انجام اقدامات مشترک میان شهرداری و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان برای رفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامشهر در اولویت بازآفرینی استان تهران است

اسلامشهر در اولویت بازآفرینی استان تهران است