مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 14:222019-10-22سياسي

نمایشگاه بین المللی کتاب در ارومیه برگزار می شود


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی آذربایجان غربی از برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب از تاریخ 23 تا 30 آذر در محل دایمی نمایشگاه بین المللی ارومیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی مصطفوی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی هفته کتاب در ارومیه اظهارداشت: برای برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه باید برنامه ریزی های لازم از هم اکنون انجام شود تا شاهد برپایی نمایشگاه پربار و غنی باشیم.

وی با بیان اینکه با همکاری وهمفکری بیشتر باید برای غنای برنامه های هفته کتاب در استان برنامه ریزی کرد افزود: هفته کتاب فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه و فرهنگسازی جهت افزایش سرانه مطالعه است.

مصطفوی ادامه داد: برنامه های هفته فرهنگی کتاب امسال از 24 تا 30 آبان ماه با شعار حال خوش کتاب در استان برگزار می شود لذا با همدلی، همکاری و همفکری نهادها، ادارات و دستگاههای اجرایی باید بر غنای این هفته فرهنگی افزود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بر تبلیغات محیطی، استفاده از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی و مطبوعات برای فرهنگسازی ترویج مطالعه و کتابخوانی اشاره کرد و اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در مناطق حاشیه شهر می توان از ظرفیت دفاتر تسهیلگری ارومیه، کتابخانه کانونهای مساجد استفاده و در این راستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه بین المللی کتاب در ارومیه برگزار می شود

نمایشگاه بین المللی کتاب در ارومیه برگزار می شود