مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 14:202019-10-22اقتصادي

تولید سالانه 6 هزار و 200 تن عسل در استان اردبیل


رییس اتحادیه صنف عسل و لبنیات فروشان استان اردبیل گفت: با برنامه ریزی های انجام شده عسل سبلان اردبیل به کشورهای اروپایی صادر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما؛ اردبیل صفوی در نشت خبری با خبرنگاران با بیان اینکه اولویت های مهم صادرات، کیفیت مناسب عسل و بسته بندی شیک و استاندارد است، افزود: در این زمینه در سطح استان اقدامات خوبی انجام شده است.

صفوی از تولید سالانه 6 هزار و 200 تن عسل در استان خبر داد و گفت: حمایت از زنبورداران و تولیدکنندگان عسل باید مبنای کار قرار گیرد تا این زنبورداران و تولیدکنندگان بدون دغدغه در راستای تولید عسل باکیفیت گام بردارند.

روی افزود: غرفه عسل اردبیل در نمایشگاه چند روز گذشته اربیل عراق در بین غرفه کشورهای خارجی، عربی و ایرانی توانست رتبه نخست را کسب کرد که این نشان از کیفیت و بسته بندی مناسب این محصول است.

صفوی از آغاز گشت مشترک اتحادیه صنف عسل و لبنیات فروشان اردبیل با همکاری فرمانداری اردبیل، سازمان جهاد کشاورزی و صنعت و معدن در حوزه نظارت و بازرسی عسل خبر نیز داد و افزود: این امر در راستای نظارت بر نحوه فروش، تولید و کیفیت محصول عسل انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه 6 هزار و 200 تن عسل در استان اردبیل

تولید سالانه 6 هزار و 200 تن عسل در استان اردبیل