مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 13:512019-10-22سياسي

معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان سرپلذهاب


سرهنگ منوچهر رضایی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان سرپلذهاب معرفی شد.

- مرکز کرمانشاه، امروز در مراسمی با حضور فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، سرهنگ منوچهر رضایی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان سرپلذهاب معرفی و از زحمات سرهنگ محمدرضا یاری فرمانده پیشین این شهرستان تجلیل شد.

سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان در این مراسم اظهار داشت:: امنیت یک محصول جمعی است که ناجا در این راه محوریت را برعهده دارد، ولی تمام دستگاه ها و اقشار مختلف مردم در تولید و حفظ نظم و امنیت جامعه نقش دارند.

وی افزود: میزبانی زوار اباعبدالله الحسین (ع) در حماسه عظیم اربعین حسینی توفیقی بود که نصیب مردم استان به ویژه شهرستان های سرپل ذهاب و قصرشیرین شد.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: باتوجه به محدودیت ساعت تردد زوار از مرز خسروی به علت موضوعات امنیتی کشور عراق، در مجموع بیش از 150هزار تن از زائران برای حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی از مرز خسروی خارج شدند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: مرز خسروی ظرفیت و استحقاق عبور یک میلیون زائر را دارد و این موضوع امسال به خوبی اثبات شد از این رو مسئولان در این ایام با برنامه ریزی مناسب برای ارتقای زیرساخت های موجود در این مرز قدیمی تلاش کنند که در سال آینده شاهد عبور زوار بیشتری از مرز خسروی باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان سرپلذهاب

معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان سرپلذهاب