مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 13:212019-10-22اقتصادي

مصوبه 22 خرداد؛ ملاک قیمت محصولات لبنی


مصوبه 22 خرداد ستاد تنظیم بازار درباره قیمت لبنیات، همچنان پابرجاست - دبیر انجمن صنایع لبنی ایران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، گفت: مصوبه 22 خرداد ستاد تنظیم بازار درباره قیمت لبنیات، همچنان پابرجاست و مصوبه جدیدی تاکنون ابلاغ نشده است.

آقای رضا باکری با بیان اینکه 14 محصول صنایع لبنی مشمول قیمت گذاری بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار است افزود: قیمت این محصولات، با افزایش مواجه نشده است بنابراین هرگونه افزایش قیمت روی این 14 محصول لبنی، خلاف قانون است که حتما با آن برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: به غیر از این 14 محصول لبنی، بقیه محصولات لبنی مشمول قیمت گذاری نیست و قیمت آن بر اساس مکانیزم عرضه و تقاضای بازار تعیین می شود.

باکری گفت: در جلسه ای که امروز با انجمن دامداران داشتیم اعضای آن، تقاضایی درباره افزایش نرخ شیر خام داشتند که قرار شد اسناد و مدارک مربوط را به مراجعی مانند سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، ستاد تنظیم بازار و وزارت جهاد کشاورزی ارائه کنند چنانچه درخواست آن ها مورد موافقت قرار گیرد و ستاد تنظیم بازار، مصوبه آن را اعلام کند تغییراتی در قیمت فرآورده ها بر اساس این مصوبه اعمال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه 22 خرداد؛ ملاک قیمت محصولات لبنی

مصوبه 22 خرداد؛ ملاک قیمت محصولات لبنی