مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 13:182019-10-22دانش

امسال هزار متقاضی خارجی تحصیل در علوم پزشکی شیراز داشتیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه امسال بالغ بر هزار نفر از سراسر جهان متقاضی تحصیل در این دانشگاه بودند، گفت: امسال افرادی از 38 کشور جهان متقاضی تحصیل در علوم پزشکی شیراز بودند، - شرایط پذیرش دانشجوی خارجی در شیراز تسهیل شود رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه امسال بالغ بر هزار نفر از سراسر جهان متقاضی تحصیل در این دانشگاه بودند، گفت: امسال افرادی از 38 کشور جهان متقاضی تحصیل در علوم پزشکی شیراز بودند، که در نهایت 40 نفر آنان پذیرفته شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی بهادر سه شنبه 30 مهر در جمع اعضای هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با گذشت 5 سال از پذیرش دانشجوی خارجی در علوم پزشکی شیراز اکنون نام این دانشگاه در جهان بلند آوازه تر شده است.

وی با بیان اینکه تلاش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در دستیابی به هدف مرجعیت علمی ایران در علوم پزشکی شیراز مشهود بوده است، بر لزوم تسریع روند پذیرش دانشجوی خارجی خصوصا متقاضیان فارسی زبان از کشورهای منطقه تاکید کرد.

بهادر با اشاره به لزوم تسهیل شرایط تحصیل متقاضیان خارجی خصوصا فارسی زبانان در علوم پزشکی شیراز، ارتقای جایگاه دانشگاه در عرصه های بین المللی، با گسترش تولیدات علمی و توسعه تعامل مثبت با مراجع علمی دنیا را از اولویت های مهم این مرکز آموزش ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال هزار متقاضی خارجی تحصیل در علوم پزشکی شیراز داشتیم

امسال هزار متقاضی خارجی تحصیل در علوم پزشکی شیراز داشتیم