مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 13:082019-10-22سياسي

اسماعیلی: برقراری تماس تلفنی زندانیان ممنوع نیست


سخنگوی قوه قضاییه در مورد تماس تلفنی زندانیان با خارج از زندان گفت: اصل تماس ممنوع نیست اما برای به حداقل رساندن عوارض تماس با زندان، تمهیداتی در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس، غلامحسین اسماعیلی در مورد تماس تلفنی زندانیان با خارج از زندان گفت: اصل تماس به خارج از زندان ممنوع نیست.

وی گفت: زندانیان می توانند با اعضای خانواده تماس گرفته و با افراد درجه یک خود در ارتباط باشند، اما گاهاً در برخی از احوالپرسی ها مطالب غیرواقعی و کذب مطرح می شود که این موارد خارج از زندان ضبط و به مراکز مورد نظر زندانیان برای بازنشر آنها داده می شود و این تماس های غیرواقعی و کذب دراختیار فضای مجازی قرار داده می شود.

اسماعیلی گفت: اقدامی در سازمان زندان ها در این زمینه انجام شده که به هر زندانی گفته شده  شماره های خانواده و اعضای درجه یک خود را در اختیار زندان قرار دهند، این شماره ها صرفا در سامانه خاصی که طراحی شده، ثبت می شود و زندانیان فقط با این شماره ها امکان تماس خواهند داشت تا به این ترتیب عوارض تماس با زندان به حداقل برسد.

  سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: برای زندانیانی که جرم سنگین نیز دارند، برابر آیین نامه زندان ها، نمی توانند به طرق مختلف تلفن را به صورت غیرمجاز وارد کنند که برای این موضوع نیز برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیلی: برقراری تماس تلفنی زندانیان ممنوع نیست

اسماعیلی: برقراری تماس تلفنی زندانیان ممنوع نیست