مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 12:362019-10-22اقتصادي

مردم دزفول نسبت به کیفیت پایین نان معترض هستند


رییس اداره غله و خدمات بازرگانی دزفول گفت: مردم دزفول نسبت به کیفیت پایین پخت نان در نانوایی های این شهرستان معترض هستند که رفع این معضل باید مورد توجه متولیان قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهروز فرهمند ظهر امروز سه شنبه در نشست کارگروه آرد و نان شهرستان دزفول در سالن جلسات فرمانداری، اظهار کرد: کیفیت پایین نان در دزفول مشکلی است که باید با برنامه ریزی های درست، ارائه آموزش و همچنین برخورد با متخلفان برطرف شود.

وی با بیان اینکه تمام دغدغه متولیان درحوزه نان شهرستان باید افزایش کیفیت پخت نان شود، افزود: مردم نسبت به کیفیت پایین نان در دزفول معترض هستند بنابراین افزایش کیفیت نان احترام به مردم است.

سهمیه آردی که به واحدهای نانوایی تعلق می گیرد دولتی است و این واحدها باید به خوبی وظیفه خود را انجام دهند.

رییس اداره غله و خدمات بازرگانی دزفول عنوان کرد: لازم است کلاس های آموزشی برای واحدهای نانوایی شهرستان برگزار شود و در این راستا سهمیه آرد نانوایی هایی که کیفیت پخت خود را افزایش دهند بیشتر شود و در مقابل نانوایی هایی که به کیفیت توجه نکنند سهمیه آردشان کاهش یابد.

فرهمند در ادامه خواستار افزایش برخوردها با نانوایی های متخلف در شهرستان شد و گفت: سرانه آرد در دزفول به ازای هر فرد 6 کیلو است در حالی که این سرانه باید 7


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم دزفول نسبت به کیفیت پایین نان معترض هستند

مردم دزفول نسبت به کیفیت پایین نان معترض هستند