مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 12:002019-10-22سياسي

افزایش ساعت سرویس دهی و خدمات رسانی رایگان در روز شهادت امام رضا (ع)


مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری از افزایش ساعت سرویس دهی خطوط قطار شهری در ایام پایانی ماه صفر و سرویس دهی رایگان این سامانه در سال روز شهادت امام رضا(ع) به خیل عزاداران رضوی خبر داد.

- افزایش ساعت سرویس دهی و خدمات رسانی رایگان در روز شهادت امام رضا (ع) مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری از افزایش ساعت سرویس دهی خطوط قطار شهری در ایام پایانی ماه صفر و سرویس دهی رایگان این سامانه در سال روز شهادت امام رضا(ع) به خیل عزاداران رضوی خبر داد.

  وحید مبین مقدم در گفت وگو با ایسنا، افزود: سرویس دهی خطوط یک و دو قطارشهری مشهد در روز شنبه 4 آبان ماه مصادف با شب رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) از ساعت 6 صبح آغاز و با یک ساعت افزایش در انتهای شب تا ساعت 23 صورت می پذیرد.

هم چنین سرویس دهی این سامانه در روز یک شنبه، 5 آبان، مصادف با رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با یک ساعت افزایش در ابتدای روز از ساعت 6 آغاز و تا ساعت 22 ادامه می یابد.

وی اظهار کرد: سرویس دهی خطوط یک و دو قطارشهری مشهد در روز دوشنبه، 6 آبان ماه، مصادف با شب شهادت امام رضا (ع) از ساعت 6 صبح آغاز و با یک ساعت افزایش در انتهای شب تا ساعت 23 و سرویس دهی این سامانه در روز سه شنبه، 7 آبان، مصادف با سال روز شهادت امام رضا (ع) با یک ساعت افزایش در ابتدای روز از سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ساعت سرویس دهی و خدمات رسانی رایگان در روز شهادت امام رضا (ع)

افزایش ساعت سرویس دهی و خدمات رسانی رایگان در روز شهادت امام رضا (ع)