مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 11:402019-10-22اقتصادي

کاهش نرخ بیکاری در البرز/مسؤولان میلی عمل نکنند


استاندار البرز از کاهش نرخ بیکاری در البرز خبر داد و گفت: هرگونه کم کاری یا عدم نیل به اهداف و برنامه های ابلاغی ما مورد پذیرش نیست و مسؤولان میلی عمل نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال استان که در مرکز تربیت مربی استان برگزار شد، با اشاره به اینکه باید روند تحقق اهداف و برنامه ها طبق تعهدات استان تسریع شود، گفت: در این چند ماه باقی مانده، دستگاه های استان باید به گونه ای اقدام کنند که اگر از برنامه های اشتغالزایی در استان عقب هستند، جبران کنند.

استاندار البرز بیان کرد: در شرایط کنونی کار از تئوری پردازی گذشته و باید با اقدام جهادی در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال گام برداریم.

اکنون البرز علیرغم رشد سریع مهاجرت در حوزه های کشاورزی، صنعت و فناوری های نوین در کشور چهره است.

وی مطرح کرد: سالانه به طور متوسط حدود 80 هزار نفر از طریق مهاجرت ها به جمعیت البرز اضافه می شود از این رو با توجه به اینکه طبق آخرین آمار مرکز آمار کشور نرخ مشارکت اقتصادی البرز برای اولین بار در تاریخ استان رشد یافته، مسؤولیت های سنگینی بر دوش مدیران استان است.

شهبازی با تاکید بر اینکه فرصت تعلل در البرز وجود ندارد، اضافه کرد: نرخ بیکاری این استان در 6 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش نرخ بیکاری در البرز/مسؤولان میلی عمل نکنند

کاهش نرخ بیکاری در البرز/مسؤولان میلی عمل نکنند