مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 11:112019-10-22حوادث

4 مجروح حاصل برخورد مینی بوس با دیوار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمد رازقی گفت: در ساعت 10:20 صبح دیروز بیست و نهم مهر ماه در مسیر شمال به جنوب خیابان استخر قبل از تقاطع استقلال (منطقه 4) یک دستگاه مینی بوس که در این مسیر مشغول تردد بود، - رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت از نقص فنی یک دستگاته خودروی مینی بوس و برخورد خودرو با دیواری در منطقه 4 شهرداری خبر داد و گفت: این حادثه 4 مجروی در پی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمد رازقی گفت: در ساعت 10:20 صبح دیروز بیست و نهم مهر ماه در مسیر شمال به جنوب خیابان استخر قبل از تقاطع استقلال (منطقه 4) یک دستگاه مینی بوس که در این مسیر مشغول تردد بود، پس از طی مسیری بدون ترمز به شدت با دیواره های کناری قسمتی از خیابان استخر برخورد می کند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت عنوان کرد: این مینی بوس که متعلق به سرویس یکی از سازمان های دولتی بود، پس از خالی کردن ترمز دیگر قادر به کنترل وسیله خود نبود و پس از طی کردن مسافتی به کناره خیابان برخورد می کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله پس از دریافت این خبر از سوی منطقه 4 پلیس راهور فاتب، تیمی از کارشناسان پلیس راهور پایتخت در محل حاضر شدند و در ابتدا ضمن ایمن سازی محدوده حادثه به منظور عدم تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 مجروح حاصل برخورد مینی بوس با دیوار

4 مجروح حاصل برخورد مینی بوس با دیوار