مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 09:552019-10-22دانش

دانشگاه آزاد می تواند از پیشرفت علم و صنعت در کشور حمایت کند


رییس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی: دانشگاه آزاد اسلامی با امکانات، ابزار ها و گستردگی واحدها، می تواند از پیشرفت علم و صنعت در کشور حمایت کند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ آقای دکتر علی اکبر ولایتی رییس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین همایش فناوری و نوآوری که صبح امروز در هتل فرهیختگان برگزار شد، گفت: برگزاری این همایش اقدام ارزشمندی است و مبدأ برکات بیشتر و ماندگارتری برای دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با حضور آقای دکتر طهرانچی در دانشگاه آزاد اسلامی، فعالیت های تحقیقاتی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در حال شکل گیری است و این فعالیت ها مقدمه تحول در این دانشگاه و آموزش عالی کشور خواهد بود.

آقای دکتر ولایتی خاطرنشان کرد: آنچه مدنظر مقام معظم رهبری است، اقتصاد دانش بنیان و تمدن نوین اسلامی ایرانی است و این دو مقوله با یکدیگر آمیخته است و اگر بخواهیم تعریفی از تمدن اسلامی ارائه کنیم، همان است که دنیا به آن باور دارد که مسلمانان پایه گذار علم و عمل در تاریخ بشر هستند.

رییس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه فقط در نگاه سطحی به تاریخ علم در اسلام می توان آن را محدود به حوزه ها، ادبیات عرب، فقه و معارف دانست، گفت: همه آثار و برکاتی که در تمدن اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد می تواند از پیشرفت علم و صنعت در کشور حمایت کند

دانشگاه آزاد می تواند از پیشرفت علم و صنعت در کشور حمایت کند