مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 09:432019-10-22ورزشي

ساخت 2 زمین چمن مصنوعی تا پایان سال جاری در ساوه


رییس اداره ورزش و جوانان ساوه از افزایش 6 سانتی متری سرانه ورزش ساوه و ساخت 2 زمین چمن مصنوعی تا پایان سال در شهرستان خبر داد.

-  حامد توکلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با افتتاح پروژه های در دست ساخت و برخی پروژه های افتتاح شده دیگر سرانه ورزشی ساوه 6 سانتی متر به ازای هر نفر افزایش و به 75 سانتی متر ارتقا یافته است.

وی تصریح کرد: تکمیل پروژه سالن ورزشی روستای قره چای، احداث بخش VIP، اصلاح روشنایی، چمن، بازسازی سکوی تماشاگران و رختکن مجموعه ورزشی شهید چمران، احداث سالن، ساخت سالن ورزشی در شهرک علوی، تجهیز خانه های ورزشی روستایی، احداث چمن مصنوعی مجموعه ورزشی فجر و روستای باغشیخ بخشی از پروژه هایی است که با هزینه بیش از 7 میلیارد تومانی در ساوه اجرا شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان با اشاره به پیشرفت 90 درصدی در روند بازسازی مجموعه ورزشی چمران کرد و گفت: با پایان ساخت سکوهای جدید برای تماشاگران پیش بینی شده است بیش از یک هزار نفر به ظرفیت تماشاگران افزوده شود تا علاقمندان به بازی های فوتبال دیدار تیم های ساوجی را از نزدیک تماشا کنند.

توکلی مجموع اعتبارات مصوب در کمیته برنامه ریزی شهرستان و از محل اعتبارات استانی به اداره ورزش و جوانان را در سال جاری 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 2 زمین چمن مصنوعی تا پایان سال جاری در ساوه

ساخت 2 زمین چمن مصنوعی تا پایان سال جاری در ساوه