مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 09:332019-10-22اجتماعي

تقاضای والدین مسیر تربیت دانش آموزان در مدارس را تغییر داده است


توجه والدین به بعد علمی دانش آموزان و تقاضا و پیگیری ساحت آموزشی باعث شده است که مسیر و اهداف مدارس در تربیت دانش آموزان سمت و سوی علمی به خود بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا مددی ظهر سه شنبه در همایش منتخبین انجمن اولیاء و مربیان شهر بندرعباس که در سالن کانون غدیر برگزار شد، کارکرد انجمن اولیاء و مربیان را در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مهم برشمرد و اظهار داشت: تربیت فردی دانش آموزان در خانواده شکل می گیرد و در مدارس تربیت بعد اجتماعی آنها حاصل می شود که برای تحقق ابعاد مختلف تربیت، هماهنگی نهاد خانواده و مدرسه بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: هدف مدرسه فقط هدایت دانش آموزان به سوی دانشگاه نیست بلکه وظیفه اصلی مدارس باید تربیت هنرهای عمومی، اجتماعی و شخصیتی باشد و انجمن اولیاء و مربیان باید پیگیر باشند که مدارس در تربیت بچه ها چه فعالیت و برنامه ریزی دارند.

رییس ستاد اجرایی سند تحول بنیادین دستگاه تعلیم و تربیت کشور افزود: والدین آینده فرزندان را در کنار تربیت مطلوب تمام ساحت ها ببینند و نباید تنها به تربیت بعد علمی فرزندانشان در مدارس توجه نمایند.

توجه و تقاضای بیش از حد والدین به ابعاد آموزشی باعث شده است که مسیر تربیت در مدارس نیز سمت و سوی علمی به خود بگیرد و تربیت همه جانبه مورد غفلت قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضای والدین مسیر تربیت دانش آموزان در مدارس را تغییر داده است

تقاضای والدین مسیر تربیت دانش آموزان در مدارس را تغییر داده است