مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 09:272019-10-22سياسي

اقتدار دریایی بسیار حائز اهمیت است/گزندی کشور را تهدید نمی کند


قدرت آفرینی و تولید اقتدار دریایی همسو با سایر مؤلفه های دفاعی در عرصه زمینی و هوایی و الکترونیک از اهمیت بسزایی برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان بازدید از رده های صنایع دریایی وزارت دفاع، رسیدن به فناوری های پیشرفته و پیچیده در عرصه پیشران و موتور را از دستاوردهای سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع بر شمرد و گفت: حرکت در لبه فناوری و تطبیق تولیدات در سطح استانداردهای پذیرفته شده بین المللی مهمترین شاخصه تولیدات دریایی در وزارت دفاع است.

وی با اشاره به موقعیت ژئوپولتیک جمهوری اسلامی ایران و اهمیت آب های آزاد در ایران افزود: قدرت آفرینی و تولید اقتدار دریایی همسو با سایر مؤلفه های دفاعی در عرصه زمینی و هوایی و الکترونیک از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وزیر دفاع با اشاره به طرح شکست خورده دشمن مبنی بر ائتلاف دریایی خاطرنشان کرد: ما امروز به نقطه ای از بازدارندگی در تمامی حوزه های رزم رسیده ایم که به حمد الله گزندی کشور ما را تهدید نمی کند؛ اما این موضوع هشداری است که ما ساز و کار توسعه امنیت در حوزه دریا را با اهتمام بیشتری دنبال کنیم.

امیر حاتمی با بیان اینکه صنایع دریایی ما امروز از وضعیت مناسبی برخوردار است، اظهار داشت: نخبگان و پژوهشگران عرصه صنعت دف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار دریایی بسیار حائز اهمیت است/گزندی کشور را تهدید نمی کند

اقتدار دریایی بسیار حائز اهمیت است/گزندی کشور را تهدید نمی کند