مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 09:112019-10-22سياسي

بانوی تایلندی در حرم مطهر رضوی به دین اسلام مشرف شد


یک بانوی تایلندی در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، یک زن جوان تایلندی با حضور در دفتر مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی و با ادای شهادتین، به دین مبین اسلام مشرف شد.

مالیلا سودانساوو در حاشیه این مراسم گفت: در مدتی که با اسلام آشنا شدم، چیزی جز محبت و مهرورزی در این دین ندیدم و از صمیم قلب و با مطالعه و تحقیق این دین را پذیرفتم و از این انتخاب بسیار خوشحال هستم.

وی تأکید کرد: بین آنچه در رسانه ها درباره اسلام مطرح می شود با آنچه واقعیت است، فاصله بسیاری وجود دارد؛ زمانی که به ایران آمدم و رفتار مسلمانان را مشاهده کردم، حقیقت برای من آشکار شد.

سودانساوو بیان کرد: دین اسلام زنان را بسیار محترم و دارای عزت می داند و حجاب را عاملی برای رسیدن آن ها به آرامش، رشد و تعالی در محیط اجتماع می داند.

وی تاکید کرد: خانواده من با این انتخاب من مشکلی ندارند زیرا آنان می دانند که بهترین تصمیم را گرفته ام و دینی را برای خود برگزیده ام که سعادت من را به دنبال دارد.

این بانوی تایلندی اضافه کرد: برای نخستین بار است که به ایران و حرم رضوی مشرف می شوم و احساسی که در لحظه تشرف داشتم غیر قابل وصف و بسیار هیجان انگیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی تایلندی در حرم مطهر رضوی به دین اسلام مشرف شد

بانوی تایلندی در حرم مطهر رضوی به دین اسلام مشرف شد