مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:562019-10-22اقتصادي

تامین 60 درصد تجهیزات صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی توسط سازندگان ایرانی


سرپرست معاونت صنایع وزارت صنعت و معدن با اشاره به اجرای 18 طرح با ارزش بیش از 9 میلیارد یورو در حوزه ماشین آلات و تجهیزات پتروشیمی در کشور گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مهدی صادقی نیارکی در مراسم امضای تفاهم نامه داخلی سازی تجهیزات صنایع پتروشیمی گفت: توسعه صنایع در حوزه پتروشیمی و نفت و گاز از اولویت های توسعه صنایع داخلی و خودکفایی و اقتصاد مقاومتی است.

بنابراین تفاهم نامه امروز که ارزش آن 60 میلیون یورو  است در جهت توسعه صنایع داخلی و عمق دادن به ساخت داخل منعقد شده است.

صادقی نیارکی با تأکید بر اینکه زنجیره ارزش محصولات پتروشیمی و صنایع تبدیلی از اولویت های کشور محسوب می شود، گفت: در تمام دنیا ماشین سازی و تجهیزات موتور محرکه صنعت آن کشور محسوب می شود چرا که این صنایع دارای ارزش افزوده بالایی هستند و این شاخص ها می تواند معیار مهمی برای توسعه صنعتی یک کشور محسوب شود.

* برگزاری دو میز صنعتی برای کاهش 107 میلیون یورویی ارزبری سرپرست معاونت صنایع وزارت صنعت و معدن با اشاره به اینکه 3500 واحد تولیدی و صنایع و تجهیزات در کشور فعالیت می کنند، گفت: تاکنون دو میز تخصصی با کاهش ارزبری 107 میلیون یورو برگزار شده که با برگزاری این میزهای تخصصی 2 هزار نیاز صنعتی شناسایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 60 درصد تجهیزات صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی توسط سازندگان ایرانی

تامین 60 درصد تجهیزات صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی توسط سازندگان ایرانی