مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:452019-10-22حوادث

کشف 300 هزار نوع داروی قاچاق در پایتخت


در نخستین مرحله طرح جمع آوری دلالان دارو، 45 نفر دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، سردار حسین رحیمی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: از دو هفته پیش ماموران پلیس امنیت اقتصادی، نظارت خود را در محدوده خیابان ناصر خسرو افزایش دادند و توانستند 45 نفر را دستگیر کنند که 13 نفر از آن ها جزء سرشاخه ها و 32 نفر نیز از دلالان توزیع کننده هستند.

رییس پلیس پایتخت افزود: بخشی از دارو های کشف شده، تقلبی و بخشی نیز کمیاب و تاریخ گذشته بوده است.

وی گفت: ماموران توانستند 256 هزار قلم کالای پزشکی و دندانپزشکی نیز کشف و ضبط کنند و همچنین مسئولان 154 داروخانه که با قاچاقچیان به نوعی همکاری کردند نیز شناسایی و احضار شدند.

سردار رحیمی با بیان اینکه این طرح همچنان با قوت ادامه خواهد داشت، از مردم خواست برای خرید دارو حتما به داروخانه مراجعه کنند و دارویی را از دستفروش ها نخرند.

وی درباره توزیع لباس های نامناسب و نامتعارف از جمله لباس هایی که به صورت پاره توزیع می شود، افزود: با تولیدکنندگان، فروشندگان و کسانی که اینگونه لباس ها را استفاده می کنند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

رییس پلیس پایتخت درباره بارندگی شب گذشته گفت: با بارندگی شب گذشته شاهد افزایش استفاده از خودرو های شخصی و در برخی موارد تصادف و کاهش سرعت ها بودیم که همین موضوع مشکلاتی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 300 هزار نوع داروی قاچاق در پایتخت

کشف 300 هزار نوع داروی قاچاق در پایتخت