مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:432019-10-22اقتصادي

صادرات 112 میلیارد دلاری اردبیل به کشورهای همجوار


رییس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در طول یک سال گذشته حدود 112 میلیارد دلار صادرات از استان اردبیل انجام پذیرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین صادقی پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی استان اردبیل عنوان کرد: در یک سال اخیر شاهد جهش مناسبی در صادرات استان اردبیل بودیم به گونه ای که میزان درآمدهای انجام یافته بیش از 112 میلیارد دلار برآورد شده است.

به گفته وی بیشترین میزان صادرات انجام یافته از اردبیل به کشورهایی همچون جمهوری آذربایجان و عراق است.

رییس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به جهش بیش از 150 درصدی صادرات استان اردبیل نیز اشاره کرد و یادآور شد: عمده کالاهای صادراتی که از طریق استان اردبیل انجام می شوند، شامل مصنوعات پلاستیکی، سیب زمینی، آهن و شیشه هستند.

صادقی بیشترین واردات استان اردبیل را شامل ماشین آلات و مواد اولیه دانست و یادآور شد: درنظر داریم با فراهم شدن شرایط یکصد واحد تولیدی که قسمت عمده ای از محصولات تولید شده آنان صادرات محور هستند در نقاط مختلف استان اردبیل راه اندازی شوند.

وی با بیان اینکه اردبیل را می توان از جمله استان های دارای ردیف صنعتی شمرد، افزود: امیدواریم با تسهیل در شرایط و حمایت واقعی از تولید کنندگان میزان صادرات استان اردبیل بیش از گذشته انجام یافته و روند رو به ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 112 میلیارد دلاری اردبیل به کشورهای همجوار

صادرات 112 میلیارد دلاری اردبیل به کشورهای همجوار